مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-06سياسي

سازمان تبلیغات هم افزایِ دانشگاه قرآن برای رسیدن به اهداف است


مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان گفت: به فضل الهی، این نهاد هم افزای دانشگاه قرآن و حدیث برای دست یابی به اهداف متعالی خود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین محمدمهدی نبی زاده در پیام تبریک انتصاب محمد خطیب به ریاست دانشگاه بین المللی قرآن و حدیث مرکزِ خوزستان تصریح کرد: بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی از سوی منصوبِ رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و ریاستِ عالی دانشگاه بین المللی قرآن و حدیث به عنوان ریاست مرکز خوزستان این دانشگاهِ وزین را صمیمانه تبریک عرض می نمایم.

وی در این پیام عنوان کرد: بی تردید تجارب ارزشمند علمی و دینی جنابعالی در ایران و خارج از کشور و تکیه بر اقتدار و مرجعیت علمی مدّنظر مقام عظمایِ ولایت، خواهد توانست افق های نوینی را پیش روی این مولودِ مبارک انقلاب اسلامی قرار دهد.

حجت الاسلام المسلمین نبی زاده بیان کرد: اداره کل تبلیغات اسلامی خوزستان آمادگی هر نوع کمک و همکاری با جنابعالی در این مسیر را دارد، باشد که ان شاء الله با هم افزایی حقیقی، زمینه تربیت نخبگان جامعه پرداز و تمدن سازِ خوزستانی سرعت دوچندان یابد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خوزستان خطاب به محمد خطیب یادآورشد: همچنین رجاء واثق دارم در سایه نگاه بلند حضرتعالی و اعتقاد راسخ تان به مدیری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سازمان تبلیغات هم افزایِ دانشگاه قرآن برای رسیدن به اهداف است

سازمان تبلیغات هم افزایِ دانشگاه قرآن برای رسیدن به اهداف است