مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 10:202020-11-06سياسي

ادعای تقلب در انتخابات کلید واژه ای آشنا / مهد تمدن دنیا در حال فروپاشی است


امام جمعه اسالم با اشاره به اینکه ادعای تقلب در انتخابات کلید واژه ای آشنا برای بسیاری از کشورها است، گفت: انتخابات آمریکا نشان داد مهد تمدن دنیا در حال فروپاشی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد جواد باقری در خطبه های نماز جمعه این هفته بخش اسالم با بیان آیاتی از قرآن کریم دل بستن به دشمنان و غافل شدن از نصرت و حمایت الهی را نشانه ضعف ایمان دانست و افزود کسانی که دل در گرو دشمنان دارند، بدانند که پایانی جز شکست و نابودی ندارند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا و حاشیه های پیش آمده این رویداد، گفت: ماهیت واقعی لیبرال دموکراسی در انتخابات اخیر آمریکا آشکار شد.

نادیده گرفتن آرای مردمی و ملاک قرار دادن آرای الکترال که می تواند متفاوت با آرای اکثریت مردم باشد بر خلاف شعارهای پر زرق و برق لیبرال دموکراسی است.

امام جمعه اسالم ادامه داد: اتهام زنی و اهانت های متعدد دو نامزد ریاست جمهوری در میتینگ ها و مناظرات انتخاباتی نشان داد که اخلاق در جوامع غربی هیچ جایگاهی ندارد.

حجت الاسلام باقری با بیان این نکته که ادعای تقلب در انتخابات کلید واژه آشنایی است که اکنون دامن خود آمریکا را گرفته است، گفت: کسانی که سال ها با توطئه تقلب در انتخابات و ایجاد آشوب، سعی در ایجاد انقلاب های رنگی و مخملی و کودتا در کشورهای مختلف د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ادعای تقلب در انتخابات کلید واژه ای آشنا / مهد تمدن دنیا در حال فروپاشی است

ادعای تقلب در انتخابات کلید واژه ای آشنا / مهد تمدن دنیا در حال فروپاشی است