مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 10:552020-11-06سياسي

توان موشکی ایران خواب را از چشم دشمنان گرفته است


امام جمعه رشت با اشاره به توان بالای موشکی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، گفت: توان موشکی ایران خواب را از چشم دشمنان گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های نمازجمعه امروز رشت در مصلای امام خمینی (ره) با اشاره به برگزاری انتخابات آمریکا و اتفاقات بعد از آن، اظهار کرد: امروز شاهد وحشی ترین برخوردها دولت و ملت در آمریکا هستیم.

وی با بیان اینکه به فرموده رهبر معظم انقلاب انتخابات در آمریکا هیچ نقشی در رفتار ما در قبال این کشور نخواهد داشت، افزود: به اذعان همگان دولت آمریکا دچار انحطاط سیاسی، رفتاری و اخلاقی شده و این موضوع در انتخابات اخیر بیش از هر زمان دیگر قابل مشاهده است.

امام جمعه رشت به نقض حقوق بشر در آمریکایی که مدعی حقوق بشر در همه کشورها است اشاره کرد و گفت: این کشور با وجود همه ادعاها کوچک ترین حقوق شهروندان خود را رعایت نمی کنند.

وی با اشاره به ادعای تقلب در انتخابات آمریکا از سوی هر دو نامزد، تصریح کرد: در سال 88 شاهد بودیم عده ای با ادعای تقلب چه اهدافی را در جمهوری اسلامی ایران دنبال می کردند.

آیت الله فلاحتی در ادامه با بیان اینکه در سال های اخیر شاهد شکست های پی در پی آمریکا در غرب آسیا بودیم، بیان کرد: این کشور با آن همه ادعای پیشرفت در کنترل کرونا نیز ناتوان بوده است همه این مسائل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توان موشکی ایران خواب را از چشم دشمنان گرفته است

توان موشکی ایران خواب را از چشم دشمنان گرفته است