مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 11:202020-11-06سياسي

اقتصاد و معیشت مردم را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم


اقتصاد، معیشت مردم و افزایش قیمت ها در کشور ما بستگی به انتخابات آمریکا ندارد و این موضوعات را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از گنبدکاووس، حجت الاسلام محمود ترابی ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه اظهار کرد: سیاست آمریکا به مانند یک جفت کفش است که هر کاندیدا رای بیاورد بمانند لنگه یک کفش بوده و تفاوتی در تغییر سیاست های آنها نخواهد داشت.

وی با اشاره به سیاست استکبارستیزی ایران اسلامی تصریح کرد: سیاست و خطوط ایران اسلامی روشن و شفاف بوده و ما هرگز از سیاست استکبارستیزی، تقویت جبهه مقاومت و تقویت آنچه باعث قوی شدن ایران می شود دست بر نمی داریم.

امام جمعه گنبدکاووس خاطرنشان کرد: انتخابات آمریکا و اینکه چه کسی رییس جمهور این کشور خواهد شد در اقتصاد، معیشت مردم و افزایش قیمت ها در کشور تاثیر ندارد و نباید اینگونه موضوعات را با انتخابات آمریکا شرطی کنیم.

* انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی آمریکا به زودی تابلویی برای همه جهانیان خواهد شد وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره افول آمریکا بیان داشت: وعده رهبر معظم انقلاب بر افول آمریکا در حال تحقق بوده و انحطاط سیاسی، مدنی و اخلاقی آمریکا به زودی تابلویی برای همه جهانیان خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد و معیشت مردم را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم

اقتصاد و معیشت مردم را با انتخابات آمریکا شرطی نکنیم