مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 14:502020-11-06سياسي

اشد مجازات محتکران و اخلالگران اقتصادی/ روغن موجود است


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: روغن موجود است، دستگاه های متولی نظارت ها رو بیشتر کنند و احتکار کنندگان و اخلالگران اقتصادی به اشد مجازات محکوم می شوند.

- براتعلی صالحی در بازدید از کارخانه روغن خوراکی گچساران افزود: پیرو فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر هماهنگی بین دستگاهی بنا بر این دستور همکاران ما به صورت جامع و کامل بیش از پیش با سازمان صمت، بسیج، بازار را رصد می کنند.

وی تصریح کرد: با توجه به اهمیت مصرف روغن در زندگی مردم و عدم رضایت جامعه به اتفاق مسئولین دستگاههای متولی و نظارتی از جمله معاونت بازرگانی سازمان صمت استان از کارخانه خوراکی گچساران بازدید به عمل آمد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: بازار استان فاقد هر گونه کمبود روغن خواهد بود و کسانی که بخواهند این کالای اساسی و محصول استراتژیک را احتکار و یا صادر کنند برخورد قانونی و به اشد مجازات محکوم خواهند شد.

صالحی تاکید کرد: انتظار می رود دستگاه های متولی امر نظارت ها رو بیشتر کنند.

وی بیان کرد: از تمامی دستگاه های امنیتی، انتظامی، نظامی، تمام دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف استان می خواهیم که اگر در جایی بحث احتکار صورت می گیرد و مایحتاج عمومی مردم را به تاراج می برند و خدای ناکرده مورد سوء استفاده ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشد مجازات محتکران و اخلالگران اقتصادی/ روغن موجود است

اشد مجازات محتکران و اخلالگران اقتصادی/ روغن موجود است