مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 16:152020-11-06سياسي

بهار در پاییز/ در تکریم اسلامی ندوشن و به بهانه نام او بر خیابانی در تهران


مرتضی بیک بیاتیبه راستی بهار در پاییز است وقتی قرار باشد کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران و کارگروه مشاهیراین کمیسیون با تمام اهتمام و دغدغه مندی برای نام‌گذاری مفاخر و مظاهر بزرگ ایران شناسی در غرصه های گوناگون فرهنگی و اجتماعی گام بردارد و نام یکی از خیابان های خیابان وصال شیرازی را به یکی از ایران‌دوست‌ترین و ایران پژوه‌ترین نویسندگان و پژوهندگان ایرانی اختصاص دهد.

مایه افتخار این شهر و سرزمین است که با این کار شایسته و ارزشمند نسل جوان با چنین چهره‌های علمی و دانشی آشنا می شود و عموم مردم را به بررسی آثار و تفکرات ، پژوهش ها و قریحه های یکی از سرمایه های معنوی و گنجینه های فاخر ایران زمین فرا می‌خواند.

هر چند محمد علی اسلامی ندوشن همانند دوست دیرین خود مصطفی رحیمی و همچنین محمدعلی موحد و برخی چهره های فرهنگی دیگر در رشته حقوق تحصیل کرده اما در سایر رشته ها و موضوعات علمی،فرهنگی و اجتماعی دیگر هم به طور پیوسته خوش درخشیده است.

او علاوه بر رشته حقوق پیوند عمیق و وسیعی با فرهنگ،ادبیات و تاریخ ایران برقرار کرده و در هر زمینه از فعالیت ها چه در عرصه تالیف و تحقیق و ترجمه و چه در زمینه تدریس و چه در همکاری با مطبوعاتی چون «سخن» و «یغما» و« راهنمای کتاب» و انتشار مجله «هستی» توسط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهار در پاییز/ در تکریم اسلامی ندوشن و به بهانه نام او بر خیابانی در تهران

بهار در پاییز/ در تکریم اسلامی ندوشن و به بهانه نام او بر خیابانی در تهران