مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 20:402020-11-06ورزشي

امکانات از هر نظر در شیمیدر قم مهیا است


امکانات از هر نظر در شیمیدر فراهم است و همه تلاشم این است که که بهترین نتیجه را در لیگ جدید رقم بزنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در تمرینات شیمیدر قم برای فصل جدید لیگ برتر بسکتبال باشگاه های کشور هر یک از بازیکنان سعی دارند توانایی فنی و قابلیت های بالای تکنیکی خود را به بهترین شکل به سرمربی با تجربه تیم شان یعنی مصطفی هاشمی نشان دهند که یکی از آنها نوید خواجه زاده است.

خواجه زاده که از حدود 15 سال قبل در بسکتبال فعالیت می کند و بازیکن تیم های ملی رده های سنی مختلف بوده، امسال قراردادی به مدت یک فصل با تیم بسکتبال شیمیدر قم امضاء کرده تا نماینده قم را در فصل 1399 لیگ برتر بسکتبال مردان باشگاه های کشور همراهی کند، لیگی که با شرکت 16 تیم در دو گروه انجام می شود.

بازیکن تیم بسکتبال شیمیدر قم راجع به وضعیت این تیم پیش از شروع لیگ جدید گفت: پس از تعطیلی لیگ به شکل انفرادی تمریناتم را ادامه دادم و با آمادگی به شیمیدر آمدم، تمرینات تیم هم پرفشار ادامه دارد و اکنون از نظر بدنی در وضعیت ایده آلی هستیم، امکانات از هر نظر در شیمیدر مهیا است و تمرینات خوب پیش می رود.

خواجه زاده تیم شیمیدر را یکی از تیم های بزرگ بسکتبال ایران توصیف کرد و افزود: به همین دلیل همه بازیکنان تمایل دارند عضو چنین باشند، خدا را شکر می کنم که این موقعیت برای من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امکانات از هر نظر در شیمیدر قم مهیا است

امکانات از هر نظر در شیمیدر قم مهیا است