مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 21:352020-11-06فرهنگي

مستند «خون و نفت» رونمایی شد/ ماجرای نفتکش های ایرانی و تهدید پوچ آمریکایی ها


مستند سینمای «نفت و خون» به کارگردانی مصطفی شوقی و تهیه کنندگی مهدی مطهر با محوریت اتفاق تاریخی بزرگ ایران که کمتر در رسانه ها مورد توجه قرار گرفت؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، مراسم رونمایی مستند سینمای نفت و خون عصر روز چهارشنبه 14 آبان با حضور رستم قاسمی وزیر اسبق نفت و احمد سبحانی سفیر اسبق جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا، در کافه نخلستان سازمان اوج برگزار شد.

در ابتدای این مراسم مصطفی شوقی کارگردان نفت و خون در سخنانی اظهار داشت: به دلیل ضرورت نیاز بود تا مراسم رونمایی این مستند در چنین شرایطی برگزار شود چرا که نفت و خون درباره ماجرایی است که حداقل برای ما ایرانی ها در میان انبوه اخبار بد و ناگوار 8-9 ماه اخیر خیلی مورد توجه قرار نگرفته و این خبر خیلی خوب در میان حجم عظیمی از اخبار بد و ناگوار گم شد.

وی افزود: مستند نفت و خون درباره یک افتخار بزرگ برای ایران داست و آن هم به مقصد رسیدن نفتکش های ایرانی به ونزوئلا بدون کوچکترین آسیبی است.

در ساخته شدن این مستند دو نفر نقش تعیین کننده داشتند، اول آقای رستم قاسمی که عملا قهرمان این قصه و ماجرا است و نفر دوم احسان محمد حسنی که ایده ساخته شدن این مستند متعلق به او بود و در کنار این دو نفر باید از مهدی مطهر به عنوان تهیه کننده کار تشکر کنم که نفت و خون هفتمین تجربه مشترک ما محسوب می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مستند «خون و نفت» رونمایی شد/ ماجرای نفتکش های ایرانی و تهدید پوچ آمریکایی ها

مستند «خون و نفت» رونمایی شد/ ماجرای نفتکش های ایرانی و تهدید پوچ آمریکایی ها