مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 آبان 1399 ساعت 22:452020-11-06سياسي

سمامی: سند امنیت قضایی قابلیت استناد و اجرا دارد


یک حقوقدان با اشاره به ابلاغ سند امنیت قضایی از سوی رییس قوه قضاییه، گفت: نظام قضایی ما مطمئنا برای اجرای این سند نیاز به کمک سایر قوا و نهادها و مشارکت حقوقدانان دارد.

- یک حقوقدان با اشاره به ابلاغ سند امنیت قضایی از سوی رییس قوه قضاییه، گفت: نظام قضایی ما مطمئنا برای اجرای این سند نیاز به کمک سایر قوا و نهادها و مشارکت حقوقدانان دارد.

عبدالله سمامی در گفت وگو با ایسنا، با ارزیابی مثبت از سند امنیت قضایی، اظهار کرد: بحثی که در حال حاضر در مورد سند 37 ماده ای امنیت قضایی مطرح است این است که این سند اهمیت بسیاری دارد و تردیدی نیست که در راستای تبیین اهداف و بیانگر اقدامات و عملکرد قبلی رییس محترم قوه قضاییه است.

وی افزود: تاکنون ما اقدامات و اظهاراتی را از ناحیه ایشان شاهد بودیم که همه آنها مجموعا می تواند بیانگر این سند امنیت قضایی باشد.

این حقوقدان تصریح کرد: وقتی مسایل و موضوعات دارای حواشی بسیار زیاد شده و بخشنامه ها، آیین نامه ها و قوانین و قواعد زیاد می شود، بنابراین هدف رییس قوه قضاییه از ابلاغ این سند به سیستم قوه قضاییه این است که به تمامی کسانی که به نوعی مجری قانون و فرامین وی هستند و حتی ارگان های دیگر اعلام کند که باید در راستای درستکاری و انجام صحیح این سند کمک کنند و عملا تجمیع موارد مذکور سند امنیت قضایی را تش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمامی: سند امنیت قضایی قابلیت استناد و اجرا دارد

سمامی: سند امنیت قضایی قابلیت استناد و اجرا دارد