مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 00:502020-11-06بين الملل

آمریکا جبران باسیل را تحریم کرد/ حزب الله محکوم کرد


آمریکا جبران باسیل رهبر حزب مسیحی «جریان آزاد ملی لبنان» و داماد رییس جمهوری این کشور را تحریم کرد و حزب الله اعلام کرد که هدف آمریکا از چنین تصمیمی این است که یک طیف بزرگ سیاسی لبنانی را وادار به پذیرش دیکته های خود کند.

- آمریکا جبران باسیل رهبر حزب مسیحی جریان آزاد ملی لبنان و داماد رییس جمهوری این کشور را تحریم کرد و حزب الله اعلام کرد که هدف آمریکا از چنین تصمیمی این است که یک طیف بزرگ سیاسی لبنانی را وادار به پذیرش دیکته های خود کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، حزب الله لبنان اقدام وزارت خزانه داری آمریکا برای تحریم جبران باسیل وزیر خارجه پیشن و رهبر حزب مسیحی جریان آزاد ملی لبنان را محکوم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازشبکه خبری المنار، حزب الله جمعه شب اعلام کرد که ما تصمیم وزارت خزانه داری آمریکا علیه جبران باسیل رهبر جریان آزاد را دخالت آشکار در امور داخلی لبنان می دانیم.

حزب الله افزود: ما از جریان آزاد ملی و رییس آن حمایت و همبستگی ملی، اخلاقی و انسانی خود را با وی در رویارویی با این تصمیم ظالمانه اعلام می کنیم.

حزب الله همچنین اعلام کرد که آمریکا از قوانین داخلی خود از جمله قوانین مقابله با تروریسم و فساد، برای گسترش سلطه و نفوذ خود در جهان استفاده می کند و آنها را علیه هر کشور، حزب، جریان و یا هر فرد آزاده و شریفی که ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکا جبران باسیل را تحریم کرد/ حزب الله محکوم کرد

آمریکا جبران باسیل را تحریم کرد/ حزب الله محکوم کرد