مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 04:352020-11-07ورزشي

نونوار شدن کریکت در مازندران/ «بتمن های» 17 استان دست به «ویکت» کریکت


قربانعلی مسافر ورزش همیشه مورد توجه اقشار مختلف جامعه بوده و بسیاری توصیه شده که عقل سالم در بدن سالم جای دارد.

مازندران از استان های شاخص ورزشی و مهد ورزش است، ورزشکاران این استان شمالی کشور در رشته های ورزشی فوتبال، والیبال، کشتی، ورزش های رزمی، وزنه برداری، پرورش اندام و دیگر رشته های گروهی انفرادی نه تنها در داخل کشور بلکه در رقابت های آسیایی، جهانی و المپیک زبانزد خاص و عام هستند.

البته با آغاز لیگ برتر فوتبال شاهد رقابت فوتبالیست های مازندرانی در تیم های مختلف هستیم که این ادعا نیز نشان از درخشش جوانان این خطه شمالی دریای خزر دارد.

کریکت رشته نوظهور و تازه پا در ورزش کشورمان ایران است که در 17 استان کشور فعالیت دارد و چند وقتی است کار خود را در استان مازندران آغاز کرد.

کمیته کریکت هیأت انجمن های ورزشی مازندران در شهرستان آمل نیز کمتر از یک ماه است که فعالیت کریکت را استارت زده و با حضور تعدادی از ملی پوشان و سرمربی تیم ملی کریکت امر آموزش و اردوی مشترک با ورزشکاران استان را رقم زد.

توجه به توریسم ورزشی مازندران با توسعه ورزش کریکت رییس اداره ورزش و جوانان آمل در مورد آغاز فعالیت کریکت در این شهرستان اظهار کرد: آمل از شهرهای مهم ورزشی است که برنامه های خوبی در رشته های مختلف شاهد هستیم و با ورود کریکت به جمع رشته ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نونوار شدن کریکت در مازندران/ «بتمن های» 17 استان دست به «ویکت» کریکت

نونوار شدن کریکت در مازندران/ «بتمن های» 17 استان دست به «ویکت» کریکت