مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 04:552020-11-07ورزشي

بازگشت امتیاز کارون به خرمشهر/ رویای صعود یا سودای فروش؟!


با رای کمیته استیناف، به دلیل عدم تمکین باشگاه داماش گیلان نسبت به پرداخت مطالبات واگذاری امتیاز نماینده خرمشهر به رشت، امتیاز تیم فوتبال کارون اروند به خوزستان عودت داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، کمیته استیناف فدراسیون فوتبال رای کمیته تعیین وضعیت را در خصوص پرونده شکایت باشگاه کارون اروند خرمشهر از باشگاه داماش گیلان تایید کرد.

بر همین اساس داماش گیلان موظف به استرداد امتیاز تیم فوتبال کارون اروند شد.

این در حالی است که نماینده خرمشهر پس از فروش امتیاز دسته اولی خود به استان گیلان، حضور ناموفق و پرحاشیه ای را در لیگ دو رقم زد و نهایتاً مشکلات مدیریتی حاکم بر این تیم، موجب انحلال این باشگاه شده بود.

با اتفاقات صورت پذیرفته و با نوع مدیریت و حجم مشکلاتی که در سابقه این باشگاه وجود دارد، مشخص نیست که پس از بازگشت امتیاز این تیم به خرمشهر، چه سرنوشتی در انتظار تیم کارون اروند خواهد بود.

مشکلاتی از قبیل فقدان منابع مالی لازم برای تیم داری، همچنین حجم بالای بدهی این باشگاه به بازیکنان و کادر فنی سابق و احتمالاً حق ورودی ها، جرائم، هزینه های جاری و حقوق پرسنل که در زمان فعالیت این باشگاه تلنبار شده بود، آیا اجازه فعالیت دوباره را به این تیم خواهد داد یا خیر؟ همچنین مشخص نیست که بازگشت این امتیاز به خرمشهر،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازگشت امتیاز کارون به خرمشهر/ رویای صعود یا سودای فروش؟!

بازگشت امتیاز کارون به خرمشهر/ رویای صعود یا سودای فروش؟!