مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:352020-11-07اجتماعي

915 دستگاه ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان بازدید فنی شدند


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان از بازدید فنی 915 دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی این استان در قالب 43 مانور در هفت ماهه سال جاری خبر داد.

- تیمور باقری در گفت و گو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ناوگان عمومی جاده ای از ارکان اصلی حمل و نقل مسافر و بار در سطح جاده ها به شمار می روند، اظهار داشت: کارشناسان اداره ایمنی و ترافیک این اداره کل در این بازدیدها مواردی نظیر همراه داشتن اقلام ایمنی، سیستم های سرمایشی و گرمایشی وسیله نقلیه، وضعیت صندلی ها، آج لاستیک، چراغ چشمک زن و مثلث احتیاط مورد کنترل قرار می دهند تا مشکلات و تخلفات این حوزه به حداقل برسد.

وی ادامه داد: نتایج حاصل از بازدید ناوگان حمل و نقل عمومی جاده ای استان در پایان جمع بندی و با شناسایی تخلفات موارد به کمیسیون ماده 11 و 12 استانی و کشوری ارجاع داده می شود تا پس از بررسی مطابق دستورالعمل ها رأی و جریمه لازم صادر شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در حال حاضر 11 هزار و 122 نفر راننده و 9 هزار و 215 دستگاه ناوگان باری و مسافری در حوزه عملکرد این اداره کل به هموطنان گرامی خدمات ارائه می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

915 دستگاه ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان بازدید فنی شدند

915 دستگاه ناوگان حمل و نقل سیستان و بلوچستان بازدید فنی شدند