مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:452020-11-07سياسي

دستور یا دخالت استاندار در اخراج کارگران هفت تپه کذب است


مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان گفت: استاندار خوزستان نه تنها دستوری برای اخراج کارگران نداده بلکه تاکنون بارها از حقوق آن ها دفاع و برجلوگیری دستگاههای مربوطه از اخراج کارگران براساس موازین قانونی تاکید نموده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، ناظم ثبوتی مدیرکل امور سیاسی استانداری خوزستان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با وجود آنکه اتفاقات رخ داده در شرکت نیشکر هفت تپه موضوعی داخلی بوده و کارفرمای شرکت، بخش خصوصی است و استانداری خوزستان دخالتی در امورات داخلی این شرکت ندارد، اما بارها بر عدم اخراج کارگران تاکید نموده ایم.

وی با تکذیب دستور یا دخالت استانداری در اخراج کارگران گفت: این قبیل موضوعات در بخش خصوصی ربطی به استانداری ندارد و ما همه کارگران عزیز و کارفرمایان را به رعایت قانون فرا می خوانیم.

ثبوتی افزود: با توجه به تاکید استاندار، ما در کمیسیون کارگری استان بر عدم اخراج کارگران و رعایت حقوق و مطالبات آنها تاکید و به دستگاه های ذیربط نیز اعلام نموده ایم در چارچوب قانون از حقوق کارگران دفاع نموده و مراتب به کارفرمایان از جمله در شرکت نیشکر هفت تپه اعلام شود.

ثبوتی با تکذیب اخراج کارگران گفت: استاندار خوزستان نه تنها دستوری برای اخراج کارگران نداده بلکه تاکنون بارها از حقوق آنها دفاع و بر جلوگیری د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور یا دخالت استاندار در اخراج کارگران هفت تپه کذب است

دستور یا دخالت استاندار در اخراج کارگران هفت تپه کذب است