مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:502020-11-07سياسي

دوره های مدیریت بهره وری در سیستان و بلوچستان برگزار شد


معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار سیستان و بلوچستان گفت: دوره های مدیریت بهره وری در هفته گذشته در فرمانداری ایرانشهر، پارک علم و فناوری و استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

- سیده ثریاسیدزاده در گفت و گو با خبرنگار مهر ، اظهار داشت: دوره های مدیریت بهره وری در روزهای دوشنبه و چهارشنبه هفته گذشته در فرمانداری ایرانشهر، پارک علم و فناوری و استانداری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع استاندار سیستان و بلوچستان افزود: در این دوره ها مباحث مربوط به مدیریت، تحول، بهره وری و توسعه ارائه شد.

وی ادامه داد: دوره های بهره وری و تحول در مدیریت و سازمان و تحول، توسعه روستایی و بهره وری در ایرانشهر با حضور فرماندار، معاونین فرمانداری، بخشداران، دهیاران منتخب و مدیران این شهرستان و دوره مدیریت بهره وری شرکت های فناور با حضور شرکت های دانش بنیان در پارک علم و فناوری سیستان و بلوچستان برگزار شد.

سید زاده بیان داشت: همچنین دوره بهره وری و تحول در مدیریت و سازمان در استانداری با حضور مدیران ستادی، معاونین و رؤسای گروه ها به صورت حضوری و تمامی فرمانداران و بخشداران استان سیستان و بلوچستان به صورت مجازی برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوره های مدیریت بهره وری در سیستان و بلوچستان برگزار شد

دوره های مدیریت بهره وری در سیستان و بلوچستان برگزار شد