مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 05:552020-11-07سياسي

استفاده از همه ظرفیت ها برای آبگیری سد دالکی در سال آینده


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: به منظور ایجاد شرایط لازم برای آبگیری سد دالکی در زمستان، از همه توان و ظرفیت ها استفاده می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان دشتستان، ابراهیم رضایی صبح امروز در بازدید از سد دالکی ضمن تقدیر از مسؤولان استان و شهرستان برای پیگیری اعتبارات سد دالکی و حل مشکلات آن، اظهار داشت: تکمیل و بهره برداری از این پروژه از اهمیت بسیار زیادی برای مردم دشتستان و به ویژه کشاورزان برخوردار است و بسیاری از مردم چشم انتظار تکمیل سد دالکی هستند.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: یکی از اولویت های خود را تکمیل سد دالکی می دانم و از همه ظرفیت ها برای تأمین اعتبارات مورد نیاز این پروژه مهم استفاده خواهیم کرد تا روند تکمیل آن با سرعت بیشتری طی شود.

وی تصریح کرد: به گفته مجری پروژه سد دالکی، در صورت تأمین اعتبارات، امکان آبگیری سد در سال آینده وجود خواهد داشت و به همین منظور همه تلاش خود را خواهیم کرد تا این سد سال آینده برای آبگیری آماده شود.

وی تصریح کرد: آب یکی از چالش ها و مسائل مهم شهرستان دشتستان است و به عنوان یک دغدغه عمومی در همه بخش های شهرستان محسوب می شود و به همین دلیل تمرکز بیشتری برای رفع مشکلات این حوزه خواهیم داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از همه ظرفیت ها برای آبگیری سد دالکی در سال آینده

استفاده از همه ظرفیت ها برای آبگیری سد دالکی در سال آینده