مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:052020-11-07فرهنگي

ذبح جایزه 550 میلیون تومانی جشنواره هنک کنگ را کسب کرد


فیلم کوتاه ذبح از تولیدات مشترک برادران سامکو(سامان حسین پور و آکو زندکریمی) به تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان، انجمن سینمای جوانان سنندج جوایز بهترین فیلم بخش آسیا و بهترین کارگردانی جشنواره فیلم دانشجویی هنگ کنگ، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جشنواره فیلم دانشجویی هنگ کنگ به اسکار دانشجویی آسیا معروف است.

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از جشنواره 2 هزار و 503 اثر از 104 کشور جهان حضور پیدا کردند که در نهایت فیلم کوتاه ذبح به کارگردانی برادران سامکو در چهار بخش؛ بهترین کارگردانی، بهترین فیلم آسیا، بهترین فیلمنامه و جایزه طلایی، نامزد دریافت جایزه شد که توانست جوایز اصلی بهترین کارگردانی و بهترین فیلم آسیا همراه با تندیس جشنواره و جمعاً مبلغ 20 هزار دلار را از آن خود کند.

فیلم کوتاه ذبح داستان خانواده ای را روایت می کند که برای گذراندن یک زمستان سخت مجبور می شوند تنها دارایی خود که یک گاو است را بفروشند، اما پسر خانواده که از این تصمیم ناراحت است، گاو را فراری می دهد.

ذبح اولین تجربه مشترک نویسندگی و کارگردانی سامان حسین پور و آکو زندکریمی است که با نام مستعار برادران سامکو فعالیت هنری می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذبح جایزه 550 میلیون تومانی جشنواره هنک کنگ را کسب کرد

ذبح جایزه 550 میلیون تومانی جشنواره هنک کنگ را کسب کرد