مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:102020-11-07پزشكي

بازدید معاون شهرداری قم از روند فعالیت های جهاددانشگاهی استان


معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور در جهاددانشگاهی واحد استان از فعالیت های مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این مرکز بازید کرد.

- ایسنا/قم معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور در جهاددانشگاهی واحد استان از فعالیت های مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری این مرکز بازید کرد.

غلامرضا جانقربان معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با حضور در مرکز فوق تخصصی درمان ناباروری جهاددانشگاهی واحد استان قم با دکتر محمد حیدری رییس جهاددانشگاهی واحد استان قم دیدار و از نزدیک با فعالیت این مرکز آشنا شد.

وی در این دیدار که با بازدید از تمامی بخش های مرتبط به سلول درمانی، اعمال جراحی، فریز، آزمایشگاه و.

همراه بود از نزدیک در جریان تمامی فعالیت های صورت گرفته در این مرکز که این مرکز را به یکی از مهمترین قطب های درمان ناباروری کشور مبدل کرده است قرار گرفت.

وی در دیدار با رییس و معاونان جهاددانشگاهی که پس از این بازدید انجام شد گفت: هرگز تصور نمی کردم که چنین حجم وسیعی از خدمت و پیشرفت های نوین پزشکی که ایران را در لبه علم در این سطح قرار می دهد در قم و در بدنه جهاددانشگاهی صورت انجام شود.

معاون شهردار قم با حمایت از تمامی این فعالیت ها افزود: حضور بیماران خارجی در قم و بازگشت معکوس مسافر درمانی و ارز به داخل کشور به مدد همت و توانمندی جوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید معاون شهرداری قم از روند فعالیت های جهاددانشگاهی استان

بازدید معاون شهرداری قم از روند فعالیت های جهاددانشگاهی استان