مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:352020-11-07ورزشي

جدال رعد پدافند قم با هوشیار تبریز در آغاز لیگ والیبال ایران


والیبالیست های تیم رعد پدافند هوایی قم در نخستین مسابقه خود از فصل جدید پیکارهای لیگ دسته اول والیبال مردان ایران به مصاف تیم اسپرت هوشیار تبریز می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با اعلام برنامه بازی های فصل جدید لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه های کشور، استارت این رقابت ها از روز 24 آبان ماه زده می شود و تیم های مدعی صعود به لیگ برتر در دو گروه بازی های مرحله مقدماتی این دوره از لیگ را برگزار خواهند کرد.

یکی از تیم های حاضر در لیگ دسته اول امسال تیم رعد پدافند هوایی قم است، تیمی که در دو سه سال اخیر با نام افق به مصاف حریفان می رفت و امسال با تغییر نام به رعد پدافند هوایی مقابل حریفان خود قرار می گیرد تا همانند فصل گذشته یکی از مدعیان صعود به لیگ برتر باشگاه های کشور باشد.

بر اساس برنامه ریزی انجام شده در سازمان لیگ فدراسیون والیبال، رقابت های لیگ دسته اول والیبال مردان کشور در دو گروه برگزار خواهد شد و بر اساس قرعه تیم های هیات والیبال خراسان رضوی، فولاد خراسان، جوان ارومیه، مس رفسنجان، سروقامتان همدان، مقاومت بسیج، ملوان تهران و عقاب نهاجا در گروه نخست پیکار می کنند.

در گروه دوم نیز تیم رعد پدافند هوایی قم با تیم های سامسونگ تهران، نماینده اردبیل، پاس گرگان، ایرانشید چالوس و هوشیار تبریز رقابت می کند، در حالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدال رعد پدافند قم با هوشیار تبریز در آغاز لیگ والیبال ایران

جدال رعد پدافند قم با هوشیار تبریز در آغاز لیگ والیبال ایران