مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 06:552020-11-07اجتماعي

بیشترین موتورسیکلت های رسوبی درتهران هستند


بیشترین موتورسیکلت های رسوبی در استان تهران با عددی نزدیک به 4 هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به 50 موتورسیکلت است.

- جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: بیشترین موتورسیکلت های رسوبی در استان تهران با عددی نزدیک به 4 هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به 50 موتورسیکلت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار تیمور حسینی جانشین رییس پلیس راهور ناجا صبح امروز در جلسه ترخیص موتورسیکلت های رسوبی گفت: این طرح برای تمامی موتورسیکلت هایی که از سال 90 در پارکینگ ها بودند، اجرا می شود.

وی افزود: بیشترین موتورسیکلت های رسوبی در سراسر کشور در استان های تهران، فارس، اصفهان، کرمان، شرق تهران، خراسان رضوی، مازندران و البرز وجود دارند.

حسینی تصریح کرد: بیشترین موتورسیکلت های رسوبی در استان تهران با عددی نزدیک به 4 هزار و کمترین موتورسیکلت رسوبی در خراسان جنوبی با عددی نزدیک به 50 موتورسیکلت است.

جانشین رییس پلیس راهور ناجا گفت: در سراسر کشور هزار و 50 دفتر پلیس +10 داریم و همچنین حدود هزار و 29 پارکینگ فعال.

تمامی کارها برای ترخیص سریع موتورسیکلت های رسوبی انجام شده و به هیچ عنوان قابل قبول نیست که مراجعه کننده ای به دفاتر پلیس +10 مراجعه کند و با جمله سامانه قطع است مواجه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین موتورسیکلت های رسوبی درتهران هستند

بیشترین موتورسیکلت های رسوبی درتهران هستند