مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:002020-11-07بين الملل

تروریسم موضوع رایزنی های وزیر کشور فرانسه با مقامات مغرب عربی


وزیر کشور فرانسه درجریان سفرش به تونس، فهرستی از اسامی تونسی های مظنون به تندروی و افراط گرایی ارائه داد که حضور آنها در فرانسه غیرقانونی بوده و پاریس خواهان بیرون کردن آنها است.

- وزیر کشور فرانسه درجریان سفرش به تونس، فهرستی از اسامی تونسی های مظنون به تندروی و افراط گرایی ارائه داد که حضور آنها در فرانسه غیرقانونی بوده و پاریس خواهان بیرون کردن آنها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از رای الیوم، ژرالد دارمانین، وزیر کشور فرانسه سفر خود به کشورهای مغرب عربی را با سفر به تونس آغاز کرد تا پرونده حدود 20 تونسی مظنون به افراط گرایی در فرانسه را مورد بررسی قرار دهد.

قرار بود که این سفر از مدت ها قبل انجام شود اما در پی حمله در شهر نیس فرانسه که در آن یک تونسی سه تن دیگر را به قتل رساند، این سفر اهمیت بیشتری پیدا کرده است.

از سوی دیگر، توفیق شرف الدین، وزیر کشور تونس در کنفرانس خبری مشترک با همتای فرانسوی گفت که تونس آماده پذیرش این تونسی های کوچانده شده بر اساس شروط و ضوابطی است.

وی ادامه داد که توافقی چارچوب محوری وجود دارد که بازگشت تونسی هایی را سامان می بخشد که این توافق به سال 2008 برمی گردد و هرکس که ثابت شود تونسی است، در کشورش بر اساس ضمانت های قانون اساسی، مورد استقبال قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تروریسم موضوع رایزنی های وزیر کشور فرانسه با مقامات مغرب عربی

تروریسم موضوع رایزنی های وزیر کشور فرانسه با مقامات مغرب عربی