مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:152020-11-07اقتصادي

ایجاد آمادگی شغلی برای دانش آموختگان در دانشگاه آزاد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه ایجاد آمادگی شغلی در دانش آموختگان از اهداف دانشگاه آزاد است، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زنجان با شعار دانشگاه نسل سوم یا دانشگاه کارآفرین اقدام به انعقاد یک تفاهم نامه پنج جانبه با ذینفعان اشتغال و صنعت کرده است.

- علیرضا فیروزفر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: انعقاد تفاهم نامه بین پنج دستگاه اجرایی و علمی در زنجان گامی بزرگ در راستای حل مشکلات و تسهیل در روند همکاری و هم افزایی است.

 رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان افزود: این تفاهم نامه بین دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اتاق بازرگانی صنایع و معادن و کشاورزی استان زنجان، اداره کل کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، اداره کل فنی و حرفه ای استان زنجان و کلینیک صنعتی بسیج استان زنجان منعقد شده است.

وی گفت: راهبرد و رویکرد جدید دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رسالت آموزشی و اجتماعی این نهاد بزرگ علمی برای دانشجویان مهارت آموزی در کنار آموزش است.

 وی ادامه داد: هدف نهایی از انعقاد این تفاهم نامه ایجاد مسیری برای کشف الگوی مهارت آموزی دوگانه برای دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی بوده که با بسته مهارت های مورد نیاز توانمندسازی جویندگان کار اعم از فارغ التحصیلان دانشگاهی، دانشجویان یا بازم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایجاد آمادگی شغلی برای دانش آموختگان در دانشگاه آزاد

ایجاد آمادگی شغلی برای دانش آموختگان در دانشگاه آزاد