مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:202020-11-07فرهنگي

اشعار شاعر هم استانی به مرحله نهایی جایزه قیصر امین پور راه یافت


مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد از راه یابی مجموعه شعر زاویه، سروده رحمت الله رسولی مقدم به مرحله نهایی جایزه کتاب سال شعر جوان قیصر امین پور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حمید حسینیان پیش از ظهر شنبه در گفتگو با خبرنگاران، افزود: این شاعر جوان و خوش آتیه، توانسته بود با مجموعه دیگرِ خود با عنوان زیر انگشت های تشریح در دوره ی پیشین جایزه رتبه ی تقدیری جایزه کتاب سال شعر جوان قیصر امین پور را کسب کند.

حسینیان خاطرنشان کرد: انتشار نخستین چاپ کتاب در سال قبل، پیش از هر دوره و سقف سنی زیر 30 سالِ شاعر در زمان چاپ کتاب، از جمله شروط راهیابی کتاب ها به این جایزه است.

وی خاطر نشان کرد: جایزه کتاب سال شعر دفتر جوان با هدف شناخت استعدادهای جوان و تشویق و معرفی آنها به جامعه از سال 85 آغاز به کار کرد و امسال در چهارمین دوره برگزاری آن، شاعران متولد سال 68 به بعد که در سال گذشته کتاب چاپ کرده اند، از 30 مرداد تا 10 مهرماه 99 فرصت داشتند آثار خود را به دبیر خانه این دفتر ارسال کنند.

مسئول واحد آفرینش های ادبی حوزه هنری استان تصریح کرد: مجموعه شعر زاویه در قالب غزل در سال 98 توسط انتشارات ایهام منتشر شد.

بنا بر این گزارش، رحمت الله رسولی مقدم متولد پنجم خرداد 1369 در روستایی هفت چشمه از توابع شهرستان بویراحمد استان کهگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشعار شاعر هم استانی به مرحله نهایی جایزه قیصر امین پور راه یافت

اشعار شاعر هم استانی به مرحله نهایی جایزه قیصر امین پور راه یافت