مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-07پزشكي

چند توصیه ضدکرونایی رییس بنیاد بیماری های خاص


رییس بنیاد بیماری های خاص با اشاره به خطر کرونا، گفت: بیماران خاص با توجه به شرایطشان نیازمند آن هستند که مرتب به مراکز درمانی مراجعه کنند، بنابراین باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر دهند.

- رییس بنیاد بیماری های خاص با اشاره به خطر کرونا، گفت: بیماران خاص با توجه به شرایطشان نیازمند آن هستند که مرتب به مراکز درمانی مراجعه کنند، بنابراین باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فاطمه هاشمی درباره اهمیت توجه بیشتر به سلامتی بیماران خاص در روزهای کرونایی، گفت: بیماری های زمینه ای شرایط خاصی دارند و لازم است بیماران مبتلا به این بیماری ها با رعایت پروتکل های بهداشتی از خود در مقابل ویروس کرونا مراقبت کنند.

رییس بنیاد بیماری های خاص افزود: به دلیل این که بیماران خاص نیاز به مراقبت های ویژه دارند و مرتب به مراکز درمانی مراجعه می کنند، باید از بهداشتی بودن آن محیط اطمینان کامل داشته باشند و کمتر اجازه ملاقات و عیادت را به افراد دیگر دهند.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا می تواند هر فرد سالمی را هم تهدید کند، گفت: هیچ کس نمی تواند 100 در صد در مقابل این ویروس در امان باشد، مگر افرادی که با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند توصیه ضدکرونایی رییس بنیاد بیماری های خاص

چند توصیه ضدکرونایی رییس بنیاد بیماری های خاص