مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:352020-11-07فرهنگي

کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند


جشنواره کانون های دانشجویی برتر هلال احمر وزارت بهداشت با معرفی نتایج نهایی و معرفی کانون های برتر به کار خود پایان داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت (مفدا)، محسن پیغمبری دبیر اجرایی جشنواره انتخاب کانون های برتر دانشجویی هلال احمر وزارت بهداشت با اعلام این خبر گفت: 41 کانون از مجمع کانون های هلال احمر وزارت بهداشت در این جشنواره شرکت کرده و آثار خود را برای دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

وی افزود: مطابق شیوه نامه جشنواره آثار در دو مرحله ارزیابی شد و پس از پایان ارزیابی مرحله اول و اعلام اولیه نتایج، هشت کانون دانشجویی برتر توانستند نیمی از امتیازات را به دست آورند.

پیغمبری اضافه کرد: با پایان مرحله اول بلافاصله داوران در مرحله دوم به فعالیت پرداختند.

داوران این دوره ترکیبی از نمایندگان سازمان جوانان هلال احمر، معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و نماینده ای از شورای مرکزی مجمع تخصصی هلال احمر وزارت بودند که با بررسی و ارزیابی دقیق مستندات اسامی کانون های برگزیده نهایی را در اختیار دبیرخانه جشنواره قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره به همت اداره کل کانون های فرهنگی وزارت بهداشت و با همکاری سازمان جوانان جمعیت هلال احمر و با هدف انگیزه بخشی به فعالیت های فرهنگی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند

کانون های دانشجویی برتر هلال احمر معرفی شدند