مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:402020-11-07پزشكي

مصرف این نوشیدنی ها دیابت نوع 2 را درمان می کند


شیر شتر به طور گسترده ای به عنوان غذایی سرشار از مواد مغذی ضروری و مولکول های تقویت کننده برای سلامتی مورد استفاده قرار می گیرد.

- جی پلاس ، اگرچه شیر شتر را نمی توان به عنوان غذای خارق العاده در نظر گرفت، اما شواهد زیادی در مورد فواید آن برای سلامتی وجود دارد.

یک مطالعه جدید نشان داده است که محصولات شیر شتر می تواند فواید قابل توجهی برای بیمارانی که از دیابت نوع 2 رنج می برند دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت؛ شیر شتر از چربی ها، پروتیین ها، ایمونوگلوبولین ها (آنتی بادی های تولید شده توسط سلول های پلاسما)، وزیکول ها (مایعی که توسط سلول های احاطه شده توسط غشای لیپیدی تولید می شود) و همچنین ویتامین ها و مواد معدنی تشکیل شده است.

با توجه به پیچیدگی عناصر تشکیل دهنده شیر، محققان تصمیم گرفتند فقط چربی های موجود در شیر شتر و تأثیر آن بر روی بخشی از دیابت که به عنوان "التهاب" شناخته می شود را بررسی کنند.

می توان گفت که دیابت یکی از بزرگترین مشکلات سلامتی جهانی است و التهاب در چربی شکم و دور کمر به عنوان یک شاخصه جدی دیابت نوع 2 شناخته می شود.

شیر شتر راهی برای درمان التهابات ناشی از دیابت نوع 2 "التهاب" معمولاً راهی برای مقابله با عفونت هایی مانند عفونت های ویروسی است، اما مبتلایان به چاقی و دیابت التهاب مزمن مداوم دارند ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف این نوشیدنی ها دیابت نوع 2 را درمان می کند

مصرف این نوشیدنی ها دیابت نوع 2 را درمان می کند