مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:452020-11-07سياسي

غولی به نام فیزیک در کنکور/عدم وجود رابطه مستقیمی میان زمان مطالعه با میزان موفقیت


از سال 85 تدریس درس فیزیک در مقطع کنکور و تست زنی را آغاز کردم، تالیف کتاب برای مجموعه قلمچی و انشارات خیلی سبز را نیز در کارنامه فعالیت چندین ساله خود دارم.

- ایسنا/هرمزگان یک دبیر فیزیک کنکور گفت: از سال 85 تدریس درس فیزیک در مقطع کنکور و تست زنی را آغاز کردم، تالیف کتاب برای مجموعه قلمچی و انشارات خیلی سبز را نیز در کارنامه فعالیت چندین ساله خود دارم.

بهادر کامران در گفت و گو با ایسنا، با بیان این که برای اولین بار چرخه حضور اساتید از سایر شهرها در بندرعباس را به صورت عکس رقم زدم، عنوان کرد: حضور اساتید پروازی کنکوری در بندرعباس امری عادی بوده است، اما من اولین دبیر پروازی استان هرمزگان به صورت چرخه معکوس هستم.

اهمیت درس فیزیک در کنکور وی بیان کرد: همانند سایر دروس اختصاصی، فیزیک نیز درس مهمی به شمار می آید.

فیزیک در رشته ریاضی به عنوان درسی است که دارای دومین اهمیت با ضریب 9 و پس از درس ریاضی با ضریب 12 مهمترین درس اختصاصی محسوب می شود.

کامران افزود: این درس، در رشته تجربی دارای ضریب 6 است، یعنی هر یک پاسخ صحیح در کنکور برای درس فیزیک تجربی 6امتیاز برای داوطلب به همراه خواهد داشت.

کسب امتیاز در فیزیک کنکور سهل الوصول تر است! این مولف کتاب های کنکوری افزود: فارغ از بحث امتیاز، نکته ای دیگر در خصوص اهمیت این درس برای کنکور وجود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غولی به نام فیزیک در کنکور/عدم وجود رابطه مستقیمی میان زمان مطالعه با میزان موفقیت

غولی به نام فیزیک در کنکور/عدم وجود رابطه مستقیمی میان زمان مطالعه با میزان موفقیت