مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 07:552020-11-07بين الملل

تاکید سازمان ملل بر آتش بس در میانمار پیش از انتخابات


دبیرکل سازمان ملل خواستار آتش بس در میانمار پیش از برگزاری انتخابات روز یکشنبه در این کشور به منظور مقابله با گسترش بیشتر ویروس کرونا شده و نگرانی خود را از افزایش درگیری ها در استان راخین ابراز داشت چون صدها تن از مسلمانان روهینجایی نمی توانند به دلیل .

- دبیرکل سازمان ملل خواستار آتش بس در میانمار پیش از برگزاری انتخابات روز یکشنبه در این کشور به منظور مقابله با گسترش بیشتر ویروس کرونا شده و نگرانی خود را از افزایش درگیری ها در استان راخین ابراز داشت چون صدها تن از مسلمانان روهینجایی نمی توانند به دلیل انکار شهروندیشان در این انتخابات شرکت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل 23 مارس سال جاری میلادی خواستار آتش بس در سراسر مناطق درگیر جهان شده و استفان دوجاریک، سخنگوی سازمان ملل نیز گفته که گوترش روز جمعه این درخواست را مجدد مطرح کرد و هدف از این کار را تمرکز بر مقابله با گسترش بیش از حد ویروس کرونا و موارد ابتلا در میانمار دانست.

دوجاریک همچنین گفت، دبیرکل بر این باور است که برگزاری یک انتخابات با نظم، صلح آمیز و معتبر یک فرصت مهم برای کمک به پیشرفت و توسعه میانمار، اقدامات بشردوستانه، رعایت حقوق بشر و اصلاحات دموکراتیک شامل کنترل مدنی بر ارتش است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید سازمان ملل بر آتش بس در میانمار پیش از انتخابات

تاکید سازمان ملل بر آتش بس در میانمار پیش از انتخابات