مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:352020-11-07اقتصادي

حمایت 10 میلیارد ریالی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین ماکو


رییس کمیته امداد امام (ره) ماکو گفت: خیرین و حامیان بزرگوار از ابتدای سال جاری بیش از 10 میلیارد ریال در راستای کمک به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت کرده اند.

- ایسنا/آذربایجان غربی رییس کمیته امداد امام (ره) ماکو گفت: خیرین و حامیان بزرگوار از ابتدای سال جاری بیش از 10 میلیارد ریال در راستای کمک به ایتام و فرزندان محسنین مساعدت کرده اند.

محمد محمدنژاد در گفت و گو با ایسنا بر لزوم حمایت از نیازمندان به خصوص ایتام و محسنین تاکید کرد و افزود: میزان مساعدت سال جاری حامیان محترم نسبت به زمان مشابه سال گذشته با رشد 35 درصدی همراه بوده است.

وی ادامه داد: هم اکنون تعداد 1210 نفرحامی نیکوکار، حمایت از 368 نفر یتیم و محسنین را بر عهده دارند که از این تعداد، 129 نفر یتیم و 239نفر فرزندان محسنین هستند.

رییس کمیته امداد ماکو ضمن تقدیر از حامیان خاطر نشان کرد: هم اکنون متوسط سرانه دریافتی ماهانه هر یتیم و فرزند محسنین 360 هزار تومان است.

محمدنژاد تصریح کرد: افراد خیّر می توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد ضمن اعلام آمادگی برای حمایت از ایتام، یتیم موردنظر خود را نیز برای کمک های مالی مستمر انتخاب کنند.

وی همچنین تاکید کرد: خیرین همچنین می توانند با اهدا کمکهای خود به شماره کارت 6037997950022294 به نام کمیته امداد ماکو این نهاد انقلابی را در اجرای بهتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 10 میلیارد ریالی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین ماکو

حمایت 10 میلیارد ریالی حامیان از ایتام و فرزندان محسنین ماکو