مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:452020-11-07سياسي

اردوهای جهادی زمینه از بین رفتن محرومیت در روستاها را فراهم می آورد


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: اردوهای جهادی زمینه از بین رفتن محرومیت، ایجاد فضای کسب و کار مجدد در روستاها را فراهم می آورد و یقینا جوانان به ویژه دانشجویان با حضور در مناطق محروم از نزدیک با مشکلات و معضلات موجود در جامعه آشنا می شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک محمد مهجوری ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه آبرسانی کشاورزی و ساخت کانال کشی در روستاهای قاسم آباد و ارکوین از توابع بخش قره کهریز اراک اظهار کرد: جوانان مومن و مخلص انقلاب اسلامی در میدان های مختلف خدمت همواره خوش درخشیده اند پیروزی انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، موضوعات علمی و فناوری و امروز هم میدان محرومیت زدایی که در تاریخ بی نظیر است.

وی افزود:جوانان با روحیه ای انقلابی و با کسب تجربه و قرار گرفتن در میدان آزمون خود را برای حضور در میدان های بزرگ تر جهت شکوفایی بهتر و بیشتر این آب و خاک آماده می کنند.

 فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک با اشاره به فرهنگ سازی و ایجاد بسترها برای حضور جوانان در این اردوها افزود:امروزه شاهد هستیم خیل کثیری از جوانان مشتاقانه در مناطق محروم به صورت داوطلبانه و جهادی حضور پیدا می کنند و باید برای الگوسازی و معرفی به سایر جوانان تلاش کرد مهجوری تاکید کرد: اردوهای جهادی  زمینه از بین رفتن محرومیت، ایجاد فضای کسب و کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوهای جهادی زمینه از بین رفتن محرومیت در روستاها را فراهم می آورد

اردوهای جهادی زمینه از بین رفتن محرومیت در روستاها را فراهم می آورد