مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:502020-11-07سياسي

آنچه در مورد آمیخته نوین بازاریابی می بایست بدانید


به بهانه ترجمه کتاب آمیخته نوین بازاریابی(4A)مصاحبه ای داشته ایم با آقای دکتر عباس اسدی مترجم و پژوهشگر حوزه بازاریابی و بازار سرمایه که به عنوان استاد در دانشگاه های مختلف کشور از جمله واحد علوم و تحقیقات، واحد تهران غرب و واحد تهران جنوب مشغول تدریس و فعالیت پژوهشی هستند و وسواس زیادی بهمراه همکارشان جناب آقای دکتر سید علیرضا سید صالحی در ترجمه کتاب مذکور داشته اند.

تفکر اولیه و جرقه اصلی ترجمه کتاب آمیخته نوین بازاریابی از چه زمانی زده شد؟ من از دوران دانشجویی کارشناسی ارشد و با پیشنهاد یکی از اساتید عزیزمان جناب آقای دکتر سید علیرضا سید صالحی با توجه به علاقه و تسلطی که به متون تخصصی مدیریت داشتم و نیز اینکه از دانشجویان ممتاز در ورودی دکتری و دارای رتبه شش کنکور شده بودم، تصمیم به ترجمه این کتاب با ایشان گرفتیم.

موضوع کتاب چیست؟ کتاب حال حاضر که با عنوان آمیخته نوین بازاریابی ترجمه شده است، شامل هفت فصل می باشد که در ابتدا با مقدمه ای در خصوص اصطلاح 4As(پذیرشAcceptability ,آمادگی پرداخت Affordability دسترسیAccessibility , آگاهیAwareness) که ما از آن به عنوان آمیخته نوین بازاریابی یاد خواهیم کرد، آغاز شده و به تفکیک در خصوص هر یک از این چهارA با ذکر مثالهای فراوان از برندهای برتر و محصولات مختلف به تشریح دلایل موفقیت و شکست محوصلات م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در مورد آمیخته نوین بازاریابی می بایست بدانید

آنچه در مورد آمیخته نوین بازاریابی می بایست بدانید