مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 08:552020-11-07اقتصادي

نازل های توزیع سوخت در استان فارس مشکلی ندارند


طی بازرسی های مکرر از نازل های سوخت مشخص شد در هیچکدام از جایگاه های توزیع سوخت مشکلی وجود ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مرتضی رهنما در خصوص بازرسی های اخیر استاندارد فارس یادآور شد: در هفت ماه گذشته نازل های سوخت استان فارس بیش از 6400 بار مورد بازدید و بازرسی استاندارد قرار گرفته و تا پایان سال این بازرسی ها ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: شرکت های دارای مجوز کالیبراسیون از اداره کل استاندارد با هماهنگی اداره کل وشرکت نفت استان بصورت اتفاقی از وضعیت نازل های سوخت استان بازرسی و آن ها را موردآزمون قرارمی دهند.

مدیرکل استاندارد فارس ادامه داد: از حدود 290 جایگاه عرضه سوخت استان که دارای بیش از 3650 نازل دارند تاپایان سال مرتباً بازرسی انجام خواهد گرفت و درصورت مشاهده هرگونه نقص و اشکال به مسئول جایگاه اعلام و تارفع نقص موارد از طریق استاندارد پیگیری می شود.

رهنما افزود: شهروندان در صورتیکه از جایگاه های خاصی شکایتی داشته و یا مورد مشکوکی را مشاهده نمایند موارد را به اداره کل استاندارد فارس از طریق حضوری یا ازطریق تماس تلفنی با شماره 32690906 اعلام کنند و مطمئن باشند در کمترین زمان ممکن جایگاه مورد نظر مورد بازرسی قرارگرفته و صحت عملکرد نازل آن مورد بررسی قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نازل های توزیع سوخت در استان فارس مشکلی ندارند

نازل های توزیع سوخت در استان فارس مشکلی ندارند