مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-07پزشكي

احتمال شیوع تب برفکی در جمعیت دامی کرمانشاه/ دامداران واکسن بخرند


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه جمعیت دامی استان را مستعد ابتلا به تب برفکی عنوان و به دامداران توصیه کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری حتما نسبت به واکسیناسیون دام های خود اقدام کنند.

- احتمال شیوع "تب برفکی" در جمعیت دامی کرمانشاه/ دامداران واکسن بخرند ایسنا/کرمانشاه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه جمعیت دامی استان را مستعد ابتلا به تب برفکی عنوان و به دامداران توصیه کرد: برای جلوگیری از شیوع بیماری حتما نسبت به واکسیناسیون دام های خود اقدام کنند.

شاهرخ یارویسی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه جمعیت دامی استان مستعد ابتلا به بیماری تب برفکی است، گفت: به دامداران توصیه می شود حتما نسبت به خریداری واکسن برای مایه کوبی دام های خود علیه این بیماری اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دامداران توجه داشته باشند که فقط استفاده از واکسن برای مصونیت کامل گله در برابر تب برفکی کافی نیست و رعایت شرایط قرنطینه ای هم برای جلوگیری از شیوع بیماری ضرورت دارد.

معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه ادامه داد: در سال های گذشته و حتی در ماه های اردیبهشت و خرداد امسال این نوع واکسیناسیون به صورت رایگان برای جمعیت دامی انجام می شد، اما از مهر ماه به بعد سازمان دامپزشکی اعلام کرده امکان واکسیناسیون رایگان ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال شیوع تب برفکی در جمعیت دامی کرمانشاه/ دامداران واکسن بخرند

احتمال شیوع تب برفکی در جمعیت دامی کرمانشاه/ دامداران واکسن بخرند