مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:052020-11-07اقتصادي

اعمال مشوق های بیمه ای برای واحدهای آسیب دیده از کرونا و جدید


سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن اعلام خبر اصلاح و ابلاغ دستورالعمل طرح مشوق بیمه ای، اعلام کرد: بر همین اساس پرداخت حق بیمه کارگران به مدت دو سال از طرف دولت در طرح مشوق های بیمه ای به حساب کارفرما واریز می شود.

- ایسنا/یزد سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد ضمن اعلام خبر اصلاح و ابلاغ دستورالعمل طرح مشوق بیمه ای، اعلام کرد: بر همین اساس پرداخت حق بیمه کارگران به مدت دو سال از طرف دولت در طرح مشوق های بیمه ای به حساب کارفرما واریز می شود.

عماد تشکری در این باره گفت: به منظور تحرک بخشی بیشتر و ایجاد رونق در بازار کار و کاهش اثرات منفی بیماری کرونا بر بنگاه های اقتصادی، دستورالعمل اجرایی طرح مشوق بیمه ای اصلاح و ابلاغ شده است.

وی ادامه داد: بر این اساس کارفرمایان کلیه کارگاه های اقتصادی بخش خصوصی و تعاونی که نسبت به بکارگماری نیروی کار جدید از میان فارغ التحصیلان دانشگاهی دارای مدرک تحصیلی لیسانس و بالاتر اقدام کنند، وجه حق بیمه سهم کارفرما به علاوه سه درصد سهم بیمه بیکاری(جمعاً به میزان 23 درصد حداقل دستمزد تعیین شده از سوی شورای عالی کار) مربوط به نیروی کار جدید جذب شده حداکثر تا دو سال، ماهانه از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی به حساب کارفرما واریز می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعمال مشوق های بیمه ای برای واحدهای آسیب دیده از کرونا و جدید

اعمال مشوق های بیمه ای برای واحدهای آسیب دیده از کرونا و جدید