مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-07اقتصادي

وضعیت سیاه کرونا در خواف خراسان رضوی


شهرستان خواف در خراسان رضوی از وضعیت قرمز به سیاه رسید و 18 نفر در دو هفته گذشته در این شهرستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا ، موج سوم کرونا با شدت بسیار بیشتری تعداد بیشماری از مردم این شهرستان را درگیر کرده و روزانه هم بر این تعداد افزوده می شود.

در حالی که طبق اخبار رسمی از اسفند ماه 98 تا پایان مهرماه امسال 60 نفر بر اثر کرونا جان خود را از دست داده بودند اما در 15 روز گذشته و از ابتدای آبان ماه 18 نفر دیگر بر اثر این بیماری جان باختند.

حسین سنجرانی فرماندار شهرستان خواف و رییس ستاد کرونا در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: متاسفانه وضعیت شهرستان خواف به لحاظ واگیری کرونا در مرحله فوق بحرانی قرار گرفته و با اعلام گذر از مرحله قرمز و ورود به مرحله مشکی؛ بحران اسفناکی در حال وقوع است.

سنجرانی افزود: چنانچه وضعیت پیش رو ادامه پیدا کند، تجهیزات پزشکی و نیروهای بهداشتی، درمانی مغلوب تعداد مراجعین خواهند شد.

فرماندار خواف با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی از تمامی مردم درخواست کرد: باید دورهمی های خانوادگی و شرکت در مجالس را تعطیل کرده و افراد مسن، بیماران زمینه ای، کودکان و مادران باردار از منازل خارج نشوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت سیاه کرونا در خواف خراسان رضوی

وضعیت سیاه کرونا در خواف خراسان رضوی