مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-07اقتصادي

تفکیک وظایف و اختیارات سازمان بنادر و منطقه آزاد در بندر چابهار


مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی از تفکیک اختیارات و وظایف دو سازمان بنادر و منطقه آزاد در بندر چابهار خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد راستاد اظهار کرد: آخر هفته گذشته افتتاح یا کلنگ زنی 25 پروژه بندری و دریایی داشتیم که 450 میلیارد تومان در حوزه بهره برداری و 3 هزار و 300 میلیارد تومان در قالب پروژه های اجرایی، ساخت آنها آغاز شد.

وی ادامه داد: این پروژه ها در ترافیک دریای و خدمات دهی مناسب است و در ارتقای تجارت دریایی و چابهار تأثیر بسیار زیادی دارد.

مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی با بیان اینکه کانتینرهای حاوی میوه های صادراتی به چین و هند ارسال شد افزود: در این تأسیسات روبنایی و بخشی از ملزومات پایانه کانتینری چابهار مورد بهره برداری قرار گرفت.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سیلوی 100 هزار تنی غلات چابهار با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریا نوردی و پیمانکاری قرار گاه خاتم الانبیا کلنگ زنی شد و طبق پیش بینی های صورت گرفته تا 2 سال آینده این پروژه تکمیل می شود تا کالای اساسی در یک یا چند بندر متوقف نشود توضیح داد: داشتن سیلوهای غلات کمک می کند تا مدت زمان نگهداری کالاهای اساسی در بندر افزایش یابد و شاهد بهبود کیفیت عملیات تخلیه کالاها در بندر چابهار خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفکیک وظایف و اختیارات سازمان بنادر و منطقه آزاد در بندر چابهار

تفکیک وظایف و اختیارات سازمان بنادر و منطقه آزاد در بندر چابهار