مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:352020-11-07بين الملل

بالگردها برای اطفای حریق جنگل های استان گلستان اعزام شدند


رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع گفت: بالگرد های مجهز به سبدهای اطفا حریق یرای اطفای آتش سوزی جنگل های گرگان اعزام شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد مهدی نوری با اشاره به تلاش وزارت دفاع برای اطفا حریق در جنگل های گلستان اظهار کرد: پس از آتش سوزی چند روز گذشته که از شامگاه یکشنبه (11 آبان) در مناطق شمال کشور آغاز و سپس به استان گلستان کشیده شد؛ بنابر درخواست مسئولان استان گلستان و با توجه به وسعت آتش؛ چندین بالگرد با هماهنگی مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع به مناطق مورد حریق اعزام شدند.

رییس مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی کشور درباره آتش سوزی استان گلستان اظهار نمود: آتش سوزی گرگان در ارتفاعات روستای توسکستان شهر گرگان در استان گلستان آغاز شد ه و تا کنون دهها هکتار طعمه حریق شده است.

وی با بیان اینکه درجه حرارت اتمسفر منطقه ناشی از آتش سوزی حدود 70 درجه سانتی گراد است افزود: طی روزهای گذشته بالگردهای هلال احمر و هوافضای سپاه با هماهنگی مرکز کنترل و پشتیبانی اطفا حریق هوایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح مجهز به بسکت اطفا حریق 4000 لیتری در حال انجام عملیات هستند و امروز هم تا پایان اطفا کامل منطقه به عملیات خود ادامه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بالگردها برای اطفای حریق جنگل های استان گلستان اعزام شدند

بالگردها برای اطفای حریق جنگل های استان گلستان اعزام شدند