مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:452020-11-07سياسي

شایسته سالاری، ملاک اصلی مدیران برای انتصابات باشد


رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران باید از مسائلی که گسل تفرقه را گسترده تر کند، پرهیز کنند، گفت: در موضوع انتصابات و  همکاری ها ملاک شایسته سالاری، - ایسنا/خراسان جنوبی رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی با بیان اینکه مدیران باید از مسائلی که گسل تفرقه را گسترده تر کند، پرهیز کنند، گفت: در موضوع انتصابات و  همکاری ها ملاک شایسته سالاری، معیار عمل قرار گیرد.

حسین خسروی اسفزار، امروز شنبه 17 آبان در آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی اظهار کرد: استاندار جدید مسئولیت های متعددی داشته و دارای پشتوانه تجربه قوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه خرسندیم که ملانوری، خط قرمز خود را ولایت فقیه و خانواده های شهدا دانسته که با این اخلاق و سوابق امیدواریم روند خوبی در توسعه و پیشرفت استان را شاهد باشیم، افزود: در صحبت ها و مصاحبه های ملانوری، نیروی انسانی به عنوان بالاترین ظرفیت استان مطرح شد و وی مسیر را همان مسیر می داند و معتقد است تنها خلبان تغییر کرده است.

نماینده مردم شهرستان های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امید است توسعه همه جانبه با سرعت بیشتر با محوریت نماینده ولی فقیه در استان دنبال شود، تصریح کرد: آقای معتمدیان به مردم خراسان جنوبی قول تکمیل بهس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شایسته سالاری، ملاک اصلی مدیران برای انتصابات باشد

شایسته سالاری، ملاک اصلی مدیران برای انتصابات باشد