مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 09:502020-11-07سياسي

وزارت میراث فرهنگی، مرمت پل های خداآفرین را تسریع کند


نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید مرمت پل های تاریخی خداآفرین را تسریع کند.

- نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی : وزارت میراث فرهنگی، مرمت پل های خداآفرین را تسریع کند ایسنا/آذربایجان شرقی نماینده مردم کلیبر، خداآفرین و هوراند در مجلس شورای اسلامی گفت: وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید مرمت پل های تاریخی خداآفرین را تسریع کند.

حسین حاتمی روز شنبه در دیدار با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی، اظهار کرد: پل های تاریخی خداآفرین از مهمترین بناهای تاریخی و ارزشمند کشور هستند که باید برنامه مرمتی آنها در اسرع وقت آماده شده و اقدامات لازم در این راستا توسط متولی اصلی آن یعنی میراث فرهنگی انجام شود، چرا که غفلت از این امر میتواند هویت تاریخی ایران و آذربایجان شرقی را به مخاطره بیاندازد.

وی، موقعیت جغرافیایی و شرایط اقلیمی خداآفرین را بسیار مناسب برای توسعه صنعت گردشگری دانست و اظهار کرد: با توجه به این موقعیت ویژه شهرستان و قرارگیری ابنیههای تاریخی ویژهای چون پلهای تاریخی در این منطقه، فراهم سازی بستر لازم برای ایجاد منطقه گردشگری در اطراف پلهای تاریخی امری ضروری و لازم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت میراث فرهنگی، مرمت پل های خداآفرین را تسریع کند

وزارت میراث فرهنگی، مرمت پل های خداآفرین را تسریع کند