مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-07اقتصادي

تاکسی های اراک ملزم به سوار کردن سه مسافرند/کرایه مسافر چهارم تقسیم می شود


تاکسی های اراک ملزم به سوار کردن سه مسافر هستند و کرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران تقسیم می شود.

- ایسنا/مرکزی فرماندار اراک گفت: تاکسی های اراک ملزم به سوار کردن سه مسافر هستند و کرایه مسافر چهارم بین سایر مسافران تقسیم می شود.

دکتر حسین بختیاری هفدهم آبانماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکزی بیان کرد: با توجه به مصوبه ستاد ملی کرونا مبنی بر سوار شدن سه مسافر در تاکسی ها، طی جلسه ای با شهرداری اراک مقرر شد که تاکسی ها در صندلی عقب فقط دو مسافر سوار کنند و کرایه نفر سوم بین چهار سرنشین تاکسی سه مسافر و راننده تقسیم می شود.

وی اضافه کرد: هنوز در خصوص وضعیت اتوبوس ها به نتیجه نهایی نرسیده ایم، اما به هرحال باید با نیمی از ظرفیت مسافران را جابجا کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه سعید جعفری کرهرودی رییس سازمان صمت استان مرکزی با اشاره به فعالیت سه شرکت تولید اکسیژن در استان مرکزی و اعلام آمادگی دو شرکت برای تامین اکسیژن مورد نیاز استان، گفت: در این راستا با موضوعاتی در بحث مخزن اکسیژن مواجه هستیم که تعدادی در گمرک اراک و تعدادی در گمرک خرمشهر وجود دارد که با ترخیص آنها می توان به سرعت مخازن را تحویل مکان مورد نظر دانشگاه علوم پزشکی اراک جهت خدمات رسانی به بیماران کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکسی های اراک ملزم به سوار کردن سه مسافرند/کرایه مسافر چهارم تقسیم می شود

تاکسی های اراک ملزم به سوار کردن سه مسافرند/کرایه مسافر چهارم تقسیم می شود