مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:052020-11-07اقتصادي

اعطای تسهیلات به متقاضیان ایجاداقامتگاه های بومگردی وسنتی دردزفول


سرپرست اداره میراث فرهنگی دزفول، گفت: اداره میراث فرهنگی دزفول در راستای توسعه گردشگری و احیای بافت تاریخی به متقاضیان ایجاد اقامتگاه های بومگردی و سنتی در دزفول تسهیلات ارائه می کند.

- مهدی چناری در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دزفول یک شهر تاریخی و تمدنی است و به همین دلیل گردشگرانی که وارد این شهر می شوند، تمایل دارند به جای اقامت در هتل های مدرن، در مکان های سنتی و تاریخی اقامت داشته باشند.

وی افزود: یکی از اهداف اصلی اداره میراث فرهنگی دزفول با همکاری شهرداری این است که مالکان بناهای تاریخی و سرمایه گذاران را به ایجاد اقامتگاه های سنتی در روستاهای گردشگری و اقامتگاه های بومگردی در بافت تاریخی تشویق و هدایت کند که در این راستا تسهیلات بانکی نیز به آنها ارائه خواهد شد.

سرپرست اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دزفول، عنوان کرد: میراث فرهنگی در زمینه بناهای تاریخی می تواند یکی از مجوزهای 16 گانه گردشگری را ارائه دهد؛ لذا سرمایه گذاران و مالکان بناهای تاریخی می توانند از این فرصت استفاده کنند تا علاوه بر ایجاد اشتغال به حفظ بناهای تاریخی نیز کمک کنند.

چناری عنوان کرد: مالکان خانه های تاریخی در صورت آمادگی برای تغییر کاربری این خانه ها به اقامتگاه سنتی و یا هر کاربری گردشگری دیگری می توانند برای دریافت را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به متقاضیان ایجاداقامتگاه های بومگردی وسنتی دردزفول

اعطای تسهیلات به متقاضیان ایجاداقامتگاه های بومگردی وسنتی دردزفول