مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 10:402020-11-07اقتصادي

آغاز اجرای طرح کاپ در تهران


اجرای طرح کاپ که به صورت آزمایشی با همکاری شهروندان در محله‌های مرکزی شهر تهران در حال اجراست؛ امیدوار کننده است و به تدریج مخازن زباله از سطح شهر جمع آوری خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایلنا، نصراله آبادیان با اشاره به آغاز اجرای طرح کاپ در محله‌های مرکزی شهر تهران و آثار مثبت این طرح برای رفع معضل زباله گردی و مشکلات محیط زیستی ناشی از آن افزود: طرح کاپ به صورت پایلوت در برخی از شهرک‌های مسکونی و ساختمان‌های اداری اجرا و در قالب این طرح مخازن جداگانه‌ای در ساختمان‌ها تعبیه می‌شود، به طوری که شهروندان به صورت مجزا پسماندهای خود مانند شیشه، ظروف پِت، پلاستیک و… را در مخازن قرار می‌دهند.

آبادیان با اشاره به این که هم اکنون در محله راه آهن 80 درصد اهالی در اجرای این طرح همکاری می‌کنند؛ بر لزوم مشارکت شهروندان در موفقیت اجرای «طرح کاپ» تأکید کرد و گفت: در ادامه روند کار در راه آهن پس از اجرای برنامه مخازن را از کوچه جمع کردیم و محل دپوی زباله‌ای باقی نگذاشتیم.

به این ترتیب شهروندان هر شب ساعت 9 زباله‌ها را درب منازل خود قرار می‌دهند.

او بیان کرد: درحال حاضر سه محله راه آهن، حشمت الدوله و جمهوری طرح کاپ در آن‌ها اجرایی شده است و در ناحیه یک محله انقلاب و خیابان ابوریحان و در ناحیه دو هم خیابان معتم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای طرح کاپ در تهران

آغاز اجرای طرح کاپ در تهران