مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:002020-11-07حوادث

انهدام باند «گربه» در تهران/ اعتراف سارقان به 200 فقره سرقت


سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری اعضای باند سرقت خودرو و منازل پایتخت خبر داد و گفت: اعضای این باند به ماده مخدر شیشه و هرویین اعتیاد دارند.

- سرهنگ جلیل موقوفه ای در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پایان هفته گذشته در پی تماسی شهروندی با 110 و اعلام سرقت از منزلش، تیمی از مأموران کلانتری 174 قیام دشت به محل مورد نظر در خیابان بهشتی اعزام شدند.

وی افزود: پس از ورود مأموران به ساختمان متوجه شدند که سارق به راحتی وارد منزل شده و درب ساختمان کاملاً سالم است و لوازمی از جمله تلویزیون، جاروبرقی، دریل شارژی و دیگر لوازم منزل به سرقت رفته است.

موقوفه ای ادامه داد: مأموران با بررسی های بیشتر دریافتند که سارقان گاوصندوق داخل اتاق خواب را پیدا کرده اما نتوانستند آن را باز کنند.

وی افزود: مالباخته به مأموران حاضر در محل اعلام کرد که در این رابطه به مستأجر طبقه پایینی خود شک دارد چرا که او هم به مواد مخدر اعتیاد دارد و هم مجرد است.

سرپرست پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: مأموران بعد از اخذ دستور قضایی به واحد طبقه پایین وارد و همان لحظه مشاهده کردند که فرد مورد نظر به همراه دو نفر دیگر در حال استعمال موادمخدر هستند که در همین رابطه هر 3 نفر دستگیر و به کلانتری منتقل شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند «گربه» در تهران/ اعتراف سارقان به 200 فقره سرقت

انهدام باند «گربه» در تهران/ اعتراف سارقان به 200 فقره سرقت