مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:152020-11-07اقتصادي

نامه نگاری ها و استعلام های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود


معاون استاندار و فرماندار کرج  با اشاره به اعمال محدودیت ها به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا گفت: دستگاه های اجرایی تا پایان آبان ماه کلیه استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی رفع رجوع کنند.

- ایسنا/البرز معاون استاندار و فرماندار کرج  با اشاره به اعمال محدودیت ها به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا گفت: دستگاه های اجرایی تا پایان آبان ماه کلیه استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی رفع رجوع کنند.

غفور قاسم پور با اعلام این خبر افزود: با توجه به شیوع ویروس در فصل سرما و اتخاذ تصمیم دورکاری 50 درصدی کارکنان دولت باید کاهش مراجعات حضوری به دستگاه ها نیز صورت گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی بیان کرد: دورکاری 50 درصدی کارکنان دولت در استان البرز و کرج اجرایی شده است و الزام استفاده ماسک از سوی شهروندان از اقدامات پیشگیرانه برای قطع ویروس کرونا است اما در این شرایط باید با جدیت بیشتری فاصله گذاری اجتماعی و محدودیت ها اعمال شود.

فرماندار کرج گفت: تمامی دستگاه های اجرایی تا آخر آبان ماه باید تمامی استعلامات و مکاتبات خود را به صورت الکترونیکی انجام دهند و در این مدت بسیاری از اقدامات دستگاه های اجرایی به صورت الکترونیکی شده و تردد مردم به ادارات کاهش یافته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نگاری ها و استعلام های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود

نامه نگاری ها و استعلام های همه ادارات کرج باید الکترونیکی انجام شود