مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:402020-11-07حوادث

تحقیقات برای شناسایی متخلفان سوزاندن یک قلاده خرس در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد


مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: پس از به اتمام رسیدن تحقیقات برای شناسایی متخلفان سوزاندن یک قلاده خرس در استان، نتیجه تحقیقات رسانه ای می شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری گفت: پس از به اتمام رسیدن تحقیقات برای شناسایی متخلفان سوزاندن یک قلاده خرس در استان، نتیجه تحقیقات رسانه ای می شود.

شهرام احمدی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کشف لاشه خرس قهوه ای در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: لاشه سوزانده شده این قلاده خرس به همراه توله اش در یکی از مناطق حفاظت شده کشف شد، تحقیقات در رابطه با شناسایی عاملان وقوع این حادثه در مراحل پایانی است.

مدیرکل محیط زیست چهارمحال و بختیاری افزود: پس از به اتمام رسیدن تحقیقات در این خصوص، متخلفان به مقام قضایی معرفی و نتیجه این تحقیقات رسانه ای می شود.

وی با اشاره به انتشار برخی از تصاویر شکار حیوانات در معرض انقراض در فضای مجازی توسط متخلفان، بیان کرد: در چهارمحال و بختیاری چند متخلف که اقدام به شکار و انتشار تصاویر آن در فضای مجازی کرده بودند، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

احمدی توضیح داد: تیم سایبری یگان حفاظت محیط زیست چهارمحال و بختیاری به طور مستمر فضای مجازی را رصد می کند، اگر تخلفی در این رابطه کشف شود، نیروهای یگان حفاظت محی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقیقات برای شناسایی متخلفان سوزاندن یک قلاده خرس در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد

تحقیقات برای شناسایی متخلفان سوزاندن یک قلاده خرس در چهارمحال و بختیاری ادامه دارد