مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 11:552020-11-07سياسي

انتصابات در خراسان جنوبی بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد


نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف گفت: انتصابات در خراسان جنوبی بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین خسروی اسفزار صبح شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار قدیم و جدید خراسان جنوبی اظهارکرد: خواست ما بر این است که آهنگ توسعه خراسان جنوبی با سرعت ادامه پیدا کند.

رییس مجمع نمایندگان خراسان جنوبی بیان کرد: از دیگر درخواست ها از استاندار جدید خراسان جنوبی این است که در انتصابات آتی شایسته سالاری مد نظر قرار داده شود و از مسائلی که گسل های تفرقه ای را افزایش می دهد، پرهیز شود.

خسروی اسفزار ادامه داد: براساس فرمایشات امام علی (ع) از جمله دلایل سقوط دولت ها و جوامع پرداختن به مسائل حاشیه ای به جای مسائل اصلی و برتری قرار دادن مدیران ناشایست به جای مدیران و افراد شایسته است.

وی با تأکید بر اینکه مسئولان باید به وعده های داده شده به مردم عمل کنند، افزود: یکی از وعده های داده شده به مردم خراسان جنوبی موضوع دوبانده شدن جاده بیرجند به قاین است که امیدواریم در سال جاری به پایان برسد.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: استاندار جدید خراسان جنوبی از پله اول وزارت کشور یعنی فرمانداری تا معاونت استانداری کرمان دارای پشتوانه قوی و تجربه است و امیدواریم مسیر توسعه همه جانبه با سرعت، امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتصابات در خراسان جنوبی بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد

انتصابات در خراسان جنوبی بر اساس شایسته سالاری صورت گیرد