مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 12:102020-11-07سياسي

معاون وزیر کشور: ستاد انتخابات ریاست جمهوری از 11 اسفند فعال می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف روز شنبه در حاشیه نشست شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی در پاسخ به پرسشی اظهار داشت: - جمال عرف گفت: ستاد انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری یازدهم و دوازدهم اسفندماه امسال با دستور وزیر کشور آغاز به کار می کند و ثبت نام ها از نامزد ها و فرایند تعیین صلاحیت و سایر مسایل انتخاباتی سال آینده انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جمال عرف روز شنبه در حاشیه نشست شورای اداری استان و آیین تکریم و معارفه استانداران پیشین و جدید خراسان جنوبی در پاسخ به پرسشی اظهار داشت: سال 1400 چهار انتخابات شامل انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم، شورا های اسلامی شهر و روستا و دو میان دوره ای مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی برگزار می شود و در واقع اکنون در تقویم برنامه میان دوره ای مجلس هستیم.

عرف عنوان کرد: از اسفندماه تقویم انتخابات شروع خواهد شد و وزارت کشور در حال آماده کردن همه تمهیدات لازم در این زمینه است و شاید مهمترین مساله این دوره نسبت به دوره های دیگر بحث کرونا و پروتکل های مربوطه است.

تا این لحظه مبنای کار، قانون فعلی ریاست جمهوری است معاون سیاسی وزیر کشور در پاسخ به پرسش دیگری درباره طرح اصلاح قانون انتخابات ریاست جمهوری که کلیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون وزیر کشور: ستاد انتخابات ریاست جمهوری از 11 اسفند فعال می شود

معاون وزیر کشور: ستاد انتخابات ریاست جمهوری از 11 اسفند فعال می شود