مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 12:302020-11-07سياسي

550 کرونایی در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بابیان اینکه 550 کرونایی در بیمارستان های استان بستری هستند، گفت: زنگ خطر شیوع گسترده این ویروس در سمنان به صدا درآمد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازافزود: رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در اماکن عمومی و پرهیز از برگزاری هرگونه تجمع ازجمله نکاتی است که به کاهش آمار مبتلایان این بیماری کمک می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه رعایت دستورالعمل ها و توصیه های وزارت بهداشت باید به عنوان یک مطالبه جدی در رسانه ها پیگیری شود، یادآور شد: شهروندان باید برای قطع زنجیره انتقال کرونا از برگزاری مراسم های عزاداری و عروسی و دورهمی های خانوادگی پرهیز کنند.

خجسته پور بابیان اینکه برگزاری مراسم حج و نماز جمعه نیز به تأثیر از شیوع این بیماری لغو شده است، تصریح کرد: اعمال محدودیت های جدید کرونایی با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا از 20 آبان ماه در دستور کار است.

وی با تأکید بر اینکه کاهش حضور مردم در سطح شهر و اماکن عمومی هدف اصلی اجرای این طرح است، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به مدت یک ماه تمامی صنوف و گروه های شغلی غیرضروری از ساعت 18 تعطیل می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

550 کرونایی در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند

550 کرونایی در بیمارستان های استان سمنان بستری هستند