مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 12:452020-11-07سياسي

برپایی اردوی جهادی درمانی توسط نیروی دریایی سپاه در روستای «کنخ»+ عکس


قرارگاه جهادی بهداشت و درمان شفای نیروی دریایی سپاه در روستای کنخ حضور یافتند و با همکاری بسیج جامعه پزشکی شهرستان بندرلنگه به مردم این منطقه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی ارائه نمودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، قرارگاه جهادی بهداشت و درمان شفا با هدف محرومیت زدایی و ارائه خدمات درمانی با محوریت بیمارستان شهید محمدی های نیروی دریایی سپاه و با همراهی و همکاری بهداری منطقه پنجم این نیرو، شبکه بهداشت و درمان و بسیج جامعه پزشکی و ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان بندرلنگه اقدام به برپایی اردوی جهادی یک روزه در روستای کنخ بخش مهران نمودند.

مصطفی صالحی زاده مسؤول قراگاه جهادی بهداشت و درمان شفا بیمارستان شهید محمدی های ندسا در گفت وگو با خبرنگار فارس در خصوص برپایی چهارمین اردوی جهادی درمانی وبهداشتی در روستای کنخ، اظهار کرد: بخش های خدمت رسان شامل پزشکان متخصص پوست، داخلی و اطفال، ارتوپدی، زنان، دندانپزشکی، پزشک عمومی، آزمایشگاه تحصیلی، روانشناسی، کارشناس تغذیه، مامایی و ایستگاه سنجش سلامت بود که در مجموع تعداد 24نفر از اعضای این قرارگاه جهادی در این اردوی یکروزه شرکت نمودند.

وی افزود: چهارمین اردوی جهادی بهداشت و درمان با هدف ارتقای سطح سلامت و بهبود وضعیت درمان اقشار محروم و بی بضاعت در روستای کنخ بخش م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی اردوی جهادی درمانی توسط نیروی دریایی سپاه در روستای «کنخ»+ عکس

برپایی اردوی جهادی درمانی توسط نیروی دریایی سپاه در روستای «کنخ»+ عکس