مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 آبان 1399 ساعت 13:052020-11-07دانش

توسعه پایدار با ارتباط بیشتر جامعه و دانشگاه محقق می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور با حضور دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، - رییس دانشگاه تهران گفت: توسعه پایدار با ارتباط بیشتر جامعه و دانشگاه محقق می شود و مسئولان کشور باید دانشگاه ها را برای رسیدن به این هدف مهم یاری رسانند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، بیست و نهمین اجلاس روسای دانشگاه های بزرگ کشور با حضور دکتر غلامحسین رحیمی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر عباس رضایی استاندار اصفهان، محمود نیلی احمدآبادی رییس دانشگاه تهران، سید مهدی ابطحی رییس دانشگاه صنعتی اصفهان و دکتر هوشنگ طالبی رییس دانشگاه اصفهان به صورت حضوری و دیگر روسای 13 دانشگاه بزرگ به صورت مجازی به میزبانی دانشگاه اصفهان برگزار شد.

محمود نیلی احمدآبادی، رییس دانشگاه تهران در این اجلاس، اولویت امروز دانشگاه ها را نهادینه شدن جامعه محوری و حل معضلات جامعه دانست.

وی اظهار کرد: دستورجلسه این اجلاس در سطح کلان تعریف شده و توجه به ارتباط دانشگاه با جامعه، اصلی ترین موضوعی است که در نشست امروز به آن می پردازیم.

رییس دانشگاه تهران با بیان اینکه اصفهان در حوزه علم و دانش در طول تاریخ یکی از مهم ترین مراکز بوده و هست، تصریح کرد: پیشرفت های دانشگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه پایدار با ارتباط بیشتر جامعه و دانشگاه محقق می شود

توسعه پایدار با ارتباط بیشتر جامعه و دانشگاه محقق می شود